Kızlar 8 ay 8 günlük oğlum bugün kontrole gittik ama çok ağlıyordu doktor muayene ederken oturttu kendini yana attı ayağına bastımaya çalıştı basmadı benimki kaldırdı ayaklarını ağlıyordu doktor da kemikleri biraz zayıf dedi ama normalde oyalarsam devrilmeden 10 dakika oturuyor maşALLAH bi kere 15 dakikayı gördük maşALLAH elinden tutunca kendini kaldırıyor ayağa orda ağladığı için hiçbirini yapmadı sizce öyle midir ya aklıma takıldı 😏