23 aylik gün içinde yeteri kadar dosya bile bir biberon süt içmeden uykuya geçmiyor gecede kalkıyor anne süt diye ağlıyor
Alışkanlık olmuş tamamen birakicak gibi de değil tmm ben getiricem diyorum ki yanımda hep hazır taze tutuyorum yedek biberonla ağlama krizine giriyor yoksa vermezzem