Defneeminannesi Bebeğim 2 aylık kızlar gece 12 de yatıp sabah 6 da uyanıyor 3-4 gibi kalkıp emzirmeye çalışıyorum ama emmiyo uyumak istiyor bana fazla gibi geldi doğduğundan beri gece uykusu güzel amw bi kaç gündür böyle oluşu beni korkuttu normal mi
yuhumgeliy Defneeminannesi kız çok normal anormal olan bizim bebeler , bırak uyusun uyandırma keyfini çıkar uykunu al
UmutsuzPolyanna Defneeminannesi benim bebeğim de 13 günlük ve öyle zorla uyandırıp emziriyorum. Ben meme yanında takviye mama da veriyorum ve doktorum dün kendi uyanana kadar elleme aç olsa zaten kalkar dedi ama kafamda soru işareti oluştu o kadar dayanabilir mi acaba??
Mirayasel42 Defneeminannesi canımmdaha bır hfta önce doktora gıttık sakın uyandırma ya çalışma uykuda buyumesı için çok önemli kendi uyanana kadar dedı yenidoğan degıller artık sık emzırcem diye uğraşma sabah 2 3 saatte emzir gece 5 6 saat kendi uyanana kadar da kaldırma dedi bizimki de 2 aylık 00.00 yatıyor 5.30 gibi uyanır
Mirayasel42 UmutsuzPolyanna canım daha çok küçük kan şekeri düşer Allah korsun sarılık olma ihtimali var bızım doktor başta sabahları 1 saat geceler 2 saatte bi demişti 2 aylık olunca uyandırma dedi
Defneeminannesi UmutsuzPolyanna 13 günlükken daha erken ama bence siz 3 saatte bi uyandırın sarılık olma riski hala var çünkü birinci aya kadar en azımdan
Minikkus14 UmutsuzPolyanna benim doktorum da 15 günlük oldugumuzda kendi acıkınca ağlar zaten artık demişti ama 3 saati çok geçirme yinede demişti şimdi 20 günlük olduk sadece anne sütü alıyor tek meme emip uyursa genelde 2 saate geri uyanıyor ama ikisini emerse 3-4 saati buluyor uyanması burda sordum herkes çok uyuyor 2 saate uyanması gerek dedi ama uyanmiyor uyansada emmiyor benimde kafamda hala soru işareti 🙄
Defneeminannesi Mirayasel42 belki 6 da uyandırmasam daha uyuyacak ben çok oldu diye dürtüklüyorum anca o zaman uyanıyor
UmutsuzPolyanna Alpingo bende oğlumda öyle yapıyordum ama o sadece emiyordu. kızıma mama takviyesi de yaptığım için doktor daha tok tuttuğu için öyle dedi 4 5 saat kesintisiz uyuyor hakikaten zorlasam da almıyor acıkınca şap şap aranmaya başlıyor 😅
UmutsuzPolyanna Mirayasel42 Valla bilmiyorum ay ilkinde sadece emiyordu ve kendi 2 saatte bir kalkıyordu zaten bu mama aldığı için uyanmıyor herhalde 🥴 neyse ben yine kendi bildiğimi gibi zorla emziriyim
UmutsuzPolyanna Defneeminannesi bizim doktor rahat galiba 1 hafta sonrasında sarılığın devam etmesi önemli değil dedi dndj🤣 hafif var sarılığımız hala neyse emmese de ağzına zorla akıtıyım en azından kdjdj🤣
Talyaninannesi UmutsuzPolyanna bende öyle yaptm sakın akıtmayın uyurken tıkanıyorlar zor kendilerine geliyorlar 🤭 tehlikeli oluyor
incitanem0302 Defneeminannesi Benim bebeğim de iki aylık aynı durumdayız.Akşam altıdan gece bire kadar hiç uyumadığı için gece uykuya düşüyor sabaha kadar ben uyandırmasam uyanmaz .Gerçi uyandıramıyorum Gece üç gibi uyandırmaya çalışıyorum ama uyanmıyor zar zor uykuda bir iki dakika anca emiyor.Böyle olunca da sanki kilo alımı az gibi geliyor
Sedaf Defneeminannesi daha az önce doktordan geldim. 2 aydan sonra bebeklerin 4 saate kadar emmemesine müsade edebiliriz dedi. Benimki içinde gece uyuyorsa uykusunu bölme 4 saatte bir iyi emsin yeter dedi.
Alyanin_annesi Defneeminannesi bırak uyusun benim kızım 1 yaşında ilk 4 ay oyleydi bizle yatıp kalkardi. Şimdi 10 15 kere kalkıyorum geceleri. Bezdum bu durumdan. Yatagina alıştırma sakin. Sonra seninle yatmak istiyor hep.
Defneeminannesi Alyanin_annesi yok zaten yanımda uyumuyor beşiğini istiyo illa 😂 sanırım bizim kıpırdanmamızdan rahatsız oluyo küçük hanım
Momylion Defneeminannesi bence normal canım benimki de 2 aylık olacak ve arada o kadar uyuduğu oluyor acıkınca uyanıyor zaten en son doktora gittiğimizde de sakın emzirmek için uyandırma dedi 4 saat mi uyuyor uyusun 5 saat mi uyusun o kendi uyanınca emzir dedi. Emmek kadar uyumaları da büyümeleri için çok önemli dedi
Defneeminannesi Momylion iyi bari ya çok şükür 🙏🏻 Sabahtan akşama kadar uyur aksam bi iki saat uyanık sonra yine sabaha kadar çok şükür bin şükür nazar değer diye de korkuyorum
Talyaninannesi Defneeminannesi benimkide aynı uyansn emsn dye yapmadığm kalmadı en son yüzünü yıkadm yine uyanmadı gece uyumayı çok seviyor😏 napıcam şaşırdım yaa