Kralkralice Ay bu ay atak haftasimi nedir ya Geceleri çok uyanıp ağlıyor sadece ağlıyor uyumuyor. Ek gıda hiç yemiyor 😥 Yemesi msallah çok gzuel di ama bir lokma yemiyor. Kapıdan cikytigim gibi basıyor çığlığı 😪 ne zmaan geçer ya çok zorlanıyorum böyle
aselliyam23 Kralkralice aynı durum 9 ay 15 günlük olduk geceleri ne uyku ne iştah ne zaman gecicek bilmyrm ama çok yorulduğumu farkedyrm artık umarım biran önce geçer bu günler 🤲
Alya3361 Kralkralice hiç sanmıyorum üç gündür pışpışlayacak yanıma yatırıp uyuttuğum bebiş uyumuyor kalkmaya çalışıyor sürekli 🤦🏼♀️