Mrb kızlar oglum 22 ay 13 günlük hala konusmadi konusmadi derken dede baba mama meme gitti bitti bir bes bebe (bebek ) hav hav vak vak mö mee gibi seyler söylüyo nornalmi acaba. Henüz anne demedi nenne diyo ama bana deyil sanirim. Herseyi anliyo yapiyo bu aralar yine cok otizm postu okudum ondnmi etkilendim yada normalmi bilmiyorum