Allah bagislasin, benim kizim da 2 aylik, zor …ozellikle geceleri zor, ama alisicaksin insaAllah😅
Zaaten hep yazmislar nekadar tehlikleli oldugunu, uykunu acacak pozisyonda besle canim🥰
Ben yatarak emzirdigimde hep elim gosumde olur ki burnunu tikamayayim…ve geceleri asla yatarak emzirmiyorum,
Gece bezine bak, cisliyle doyuyordur 🤗
Biz de sarilik atlattik, doktorum yakin kontrolde 5.6 saat birakabilirsin dedi ne kaaa sevindiim ne kaa sevinmiim anlatamam, hoş kizim hic okadar uyumuyir, en en fazla 3 saat o da cok nadir…
Beslenme sıkligini doktoruna bi danış, kilosu iyiyse, sureyi uzatabilirsiniz belki…