prenses_we_prens_annesii yok deforme olmadı üzerinde ayda bir değiştirilmesi tavsiye ediliyordu ama ayda bir çok fazla geldi bende 2 ayda bir değiştirdim bebekken hassas oluyorlar diye. Şuan 7 aylık olmak üzere son emziğini 2,5 aydır kullanıyor çünkü 6-18 avent night bulamıyorum. Trendyolda var ama 2lisi 250 tl o kadarda veremem bir emziğe fırsatçılık yapmışlar hiçbir yerde yok diye. Ebebekte 2lisi 120 tl ama stok yok. Bakıyorum sürekli mağazalara ve online sitelere bulur bulmaz alıcam. Bundan sonra 3 ayda bir değiştirmeyi düşünüyorum artık, büyüdü çünkü😄