Aynısı bizde de bardı ben Konak sandım ama sulu egzamaymış kulak arkası da oldu hatta suluydu saçı yapışıp kalıyodu kaldırınca ağlıyordu kantaron geçirir gibi olmuştu ama sonra yüzü kıpkırmızı oldu doktora gittim merhem verdi bence ihmal etmeyin şu an mümkünse kantaron sürün