Kader_cinar Msl- hiç o kadar paralae vermeye gerek yok bence weeninki de akitmiyor ve aynı işlevi görüyor
Betull0634 Msl- chico nun sulugunu kullaniyorum kendisi cekmesigi surece su gelmiyor hic akıtma yasamadim
Mommysharkdoodoodoodoo Philips avent pipetli kullandı oğlum uzun süre 2 kere eskitti ve şu an çok pahalı. Şimdi Chicco akıtmaz pipetlisini kullanıyor oğlum baya uzun süredir. Memnunum baya.
Mommysharkdoodoodoodoo 10 aydan sonra öğrendi pipeti oğlum belki erken öğretseydim öğrenirdi ama öncesinde denemedim
Elifcecace  ben wee nin suluğunu kullanıyorum hiç akıtmıyor çok hafif 6. Aya girecek bebeğim
sehriyeseyda Wee aldık Philips i kaybetti tekrar o kadar para vermek istemedim aksine bunu daha çok sevdi ve fiyatı çok iyi https://ty.gl/pu6uxd7ako