2 aylık bebeğim var kolik bebek diyo doktor çünkü çok gazı var çok ağlıyo. Mama ne kullanmalıyım lütfen yardım edin hangisi daha az gazlı. Önce aptamil kullandım çok gaz yapar dediler
sonra bebelec gold aldım gaz çıkardığı zaman felaket kötü kokuyordu
sonra aptamil comformil aldım tadını mı sevmedi anlamadım çok severek içmedi sanki
şuan en son sma aldım onu da kabız yapar diyolar.
ben çıkamadım işin içinden