loringamze şimdi bazı önemli noktalar var onları söyleyeyim ; Bebeğiniz anne sütü alıyorsa ilk 6 ay su dahi içmesine gerek yok anne sütü yeterlidir. Formül sütte aynı ama doktorlar bazen hatta genellikle formül süt alan bebekleri 5. Ayda ek gıdaya başlatıyorlar. Siz hangi kategoridesiniz bilmiyorum doktorunuz ne önerdi ? Kendi kendinize karar verip başlanmamanızı tavsiye ederim. Ama her neyse bir şekilde başladınız bence en güzel başlangıç yoğurt sonra sebze ve en son meyve. Meyveyi her türlü yer tatlı geleceği için bonus olarak kullanırsınız mesela armut püresini yemediği haşlanmış yumurta ile ezebilirsiniz vs vs. Yoğurtta aynı şekilde hem en en en güzel besin bebek için bu dönemde hemde çorbasını yaparsınız kemik suyuna ya da meyve ile sebze ile karıştırır verirsiniz sade yese de muhteşem olur.