Bebeğim 3,4 gündür eskisinden daha fazla kusuyor. Mamayi fazla veriyorum diye düşündüm manasının ölçeğini azalttım yine kusuyor her hangi bir hastalık belirtisi yok daha yeni kontrol muayenesinden geçti midesini mi usuttu acaba mamadan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum bayadir bu mamayı kullaniyor ne yapmam lazım bir önerisi olan var mı