GALADRiELL 2 buçuk aylıkken başladı tutmaya ama.yani az . Tutup bırakıyor hemen. 3 olmak üzere şuan daha bilinçli tutuyor kendi uzanıyor tutuyor ben tutturmuyorum .ama her bebeğin gelişimi farklıdır . Geç erken farketmez yani normal bencede. Ben çok ugrasirdim oynardım hep tutturmaya çalışırdım ondan belkide erken tuttu . 😅