ilay03c yenidoğandan premium care kullandım bir paket sonra sleepy sonra da baby turcoya geçtim memnunum pişik yapmıyor. İnce bir bez ama kapasitesi iyi bence. Çok nadir taşma yaşıyoruz. Bebeğim erkek. İnce oluşunu seviyorum hem kalın olup hem çişle çok şişen bezler hoşuma gitmiyordu. Bir şans verin bence 🌸 bu arada sleepy bio natural den daha pamuklu iç yapısı var bence