Themamacita biogaia sab simplex damlaları ,acı elma yağı ile masaj, kiraz çekirdekli kemerler , piş piş süpürge sesi ,battaniyede sallama bunları yapıyordum ben ama hepsi geçici rahatlama 5. Ayına girince anca rahatladı şimdi 7 aylık kızım. Allah güç kuvvet sabır versin . Bence kolik bebekler 4. Ayına kadar ne yaparsan yap o gazı çekiyorlar.