oglumuz01 bende laktoz hassasiyeti var küçüklüğümden beri, Bi ara duzelmisti ama 17yasimda tekrar başladı lactate tablet kullanıyorum süt ürünleri tuketecegimde. Bebeğim 3aylik gürültülü kaka şiddetli gaz kusma mukuslu kakasi vardı süt alerjisi m diye götürdük negatif çıktı alerjisi değilde hassasiyeti var galiba pediatri Dr u öyle dedi. Ben süt ürünü tukettigimde gazı artıyor ve fiskirtarak kusuuyo. O yüzden tuketmiyorum artık kazara yersem bilmeden relactaz damla var ondan veriyorum emzirmeden önce 6damla. Çoğu zaman kusmasindan gazından anlıyorum kaçak olduğunu.