Merhabalar :) 1 aylık bebeğim beşiğine bırakınca tak uyanıyor ya da max 1 saat uyuyor o da çok yorgunsa. ama babasının omzunda deliksiz 2-3 saat uyuyor. Oldukça gazlı bir bebiş ıkınmaları çok. Hep sert yatak olsun ve yastık kullanmayın diye öneriler okudum ama gazlı bebişler dikey yatmayı mı seviyorlar ki diye düşündüm çok da bilgim yok açıkçası ama reflü yatağı alsam işe yarar mı bilenleriniz, kullananlarınız yardımcı olursa sevinirim 🙂 🌸