ENHA_17 Humananın iyi geceler cayı 1.haftasını tamamlamış bebeklerde kullanılabiliyormus oğlum 1 aylık 100 ml verilebilir günde denilmiş çok değilmi gün içinde bölerek mi veriliyorkullanam biri bilgikendirebilir mi
Nur06 ENHA_17 ben bebeğime hiç vermedim öyle uyku yapıcı rahatlatıcı çayları ben içtim Rezene kimyon papatya çayı doktorum sütünden bebeğe geçer demişti daha çok minik bence sizde vermeyin eğer mama içiyorsa onun içine 2 çay kaşığı karıştırabilirsiniz umarım mışıl mışıl uyur bebişiniz 🤗
Bkt10 ENHA_17 gece çayını ben kendim içiyorum akşam saatlerinde 1 saat sonrada oğlumu emziriyorum çok şükür gece uykumuz düzene girdi geceleri uyumayan ve sürekli uyanan bebek