Kızlar 3 yıl oldu evleneli yer sıkıntısından dolayı fırını acamamistik davul firin kullanıyordum oda bozulunca fırını açmak zorunda kaldım, ama fırının altı hiç pisirmiyor profilo marka çok programlı Bi firin değil 3D sıcak hava limiymis neymiş hiç bilmiyorum eşimle satalım diye düşündük üstüne para koyup iyisini alalım dedik sonra masraf olmasın diye vazgeçtik var mi Bi tavsiyesi olan ben dilini mi bilmiyorum bu fırının hiç anlamadım niye böyle oldu