Deletedmom27337 Sevgiiiyy ya kaporanızın üzerine yatıcaklar yada sizden daha fazla veren birini buldular
Sevgiiiyy Deletedmom27337 Valla Hele bi yatmayı denesin dükkanlarını başına yıkarım yok öyle o para kolay kazanılmıyor
Ikizannesi5 Sevgiiiyy üzgünüm aynı şey annemlerin başına geldi kaporta verildi emlakcida imza atıldı fakat adam son anda vazgeçti neymiş karısı istemiyormuş meğer adam 50 bön fazla para istiyormuş
Ikizannesi5 Sevgiiiyy bence de gitmelisin bizimkiler kredi çekecekti fakat noter öncesi o olanlar bu yüzden bi sıkıntımız olmadı Allaha havale ettik gectik ama sizin durum baya baya farklı
Aysenur3440 Sevgiiiyy haber var mı canım merak ettim hakkınızda hayırlısı neyse o olsun yinede sitem etme
Minnakelifim03 Sevgiiiyy kapora çok vermişsiniz insaallah geri alabilirsiniz. Ya kaporabin üstüne yaticak yada eve daha çok para veren birini buldular. Dolandırıcı bile olabilirler. Dikkat etmek gerek. Insaallah güzel sonuclanir
Fasulye12 Sevgiiiyy ya böyle durumlarda insan diorki gerekirse avukata para vererim ama verdiğim parayı yanlarına bırakmamayım. Haram zıkkım olsun eğer art niyetleri olup sizi mağdur ediyorlarsa
Bhr28 Sevgiiiyy ev sahibi evi satmak zorunda değil. Ancak sizden aldığı kaporayı iade etmek zorunda. Harici bir sözleşme imzalamış olmanız evin satılması için yeterli değildir.