Sevgiiiyy Kızlar biz 2 gün önce ev almak için kapora ödedik emlak emlakciya tapuda sıra olmadığı için bugüne randevu alabildik ve adam tam tapu saatinde evi satmıyorum satarsam karimdan bosanirim diyor sizce evi alabilirmiyiz nolur içimi ferahlatin ya
Buketpoyraz Sevgiiiyy adam satmıyorum demiş karısıyla problemi var belli ki , kaporanızı alırsınız sadece
sarilokumumm Sevgiiiyy ben kısa bir dönem emlakçıda çalışmıştım kapora alındıktan sonra genelde sözleşmede yazar taraflardan herhangi biri vazgeçerse mağdur olan tarafa belli bir oran para ödemesi vardı hatta bizde biri vazgeçtim dediğinde cezai bedeli karşı tarafa ödenen gerekiyor kapora ile geri vermemiz lazım demiştik düşündü sattı sonra şimdi değişmiş midir bilmiyorum
Sleepwalker Sevgiiiyy Malesef hic birsey yapamazsiniz tapu ustunde adamın nede olsa kaporanizi alin baska ev bakin bence vakit kaybetmeden bugünün fiyatı yarina uymuyor ev almakta sakin beklemeyin
Sevgiiiyy Buketpoyraz İyide günlerdir bizi oyalıyor ve biz 250 milyarlık altını bozduk bizim zararımız nolucak burda
Sevgiiiyy Buketpoyraz ayrıca kapora alırken karısıyla problem yoktu da şimdi mi oldu kapora almadan önce karısına danışabilirdi işi son raddeye getirip yok ben vazgeçtim demek bu kadar kolay mı ortada ciddi paralar konuşuluyor verdiğimiz kapora da az buz bisey değil
Buketpoyraz Sevgiiiyy 🤷🏻♀️Bilmiyorum , insan bir işe başlayınca sonunu getirmeli ve dürüstçe devam etmeli ne kadar garip insanlar
Glshmrthmz Sevgiiiyy böyle insanlarda nefret ediyorum bizimde başımıza gelmiş satacak iyi para koparacak birini bulmuş o yüzden bahane canım Allah’a havale et
Sevgiiiyy Soe Yaptık 35 milyar da kapora ödedik sadece noter günümüzü bekliyorduk ama adam ben satmıyorum diyor
Deletedmom27337 Sevgiiiyy ya kaporanızın üzerine yatıcaklar yada sizden daha fazla veren birini buldular
Kubra4433 Sevgiiiyy keşke okadar yüklü bi mebla kapora vermeseydiniz bin TL faln verseydiniz gerçekten Allah yardımcınız olsun inşallah hakkınızda hayırlısı olur 🤲🏻
Ikizannesi5 Sevgiiiyy üzgünüm aynı şey annemlerin başına geldi kaporta verildi emlakcida imza atıldı fakat adam son anda vazgeçti neymiş karısı istemiyormuş meğer adam 50 bön fazla para istiyormuş
Sevgiiiyy Buketpoyraz Evet ya gerçekten karısıyla problemi bizi ilgilendirmez önceden konuşup halletseydi madem ki biliyordu problemli olduğunu danışmadan iş yapmasaydı öyle değil mi
Sevgiiiyy Soe Emlakci halledemedi bizde araya birilerini soktuk şuan eşim aradi abisi aramis ev sahibiyle bire bir görüşmüş eğer vermezse işin mahkemeye kadar peşinde olacağını söylemiş adamda notere gidiyormuş
Soe Sevgiiiyy iyi o zaman hayırlı olsun. Sonuçta altın satmışsınız kaybınız olacaktı. Emlakçı komisyonunu vermeyin ne demek ben halledemem
Sevgiiiyy Soe Komisyonu alalı çok oldu onlar işini garantiye alıyor canım sonradan bi pürüz çıktı mi benim elimden bisey gelmiyor diye kenara çekilip olayı izliyorlar
Sevgiiiyy sarilokumumm Şuan saticam diye notere gitmiş abisi falan arayınca gözü korktu mahkeme bide altınların karını ödemekten herhalde ne cins insanlar var ya sabah sabah insanları huzursuz ediyorlar
sarilokumumm Sevgiiiyy iyi öyleyse sevindim inşallah sorunsuz satışı alırsınız hayırlı olsun şimdiden
Sevgiiiyy sarilokumumm Allah razı olsun teşekkür ederim oruçlu oruçlu dua edin kimin duasının kabul olacağı hiç belli olmaz