Ayazinannesiiii Merabalar bebeğim mama ile besleniyor 2 numara bebelac a geçtik geçmek bilmeyen alerjimiz var yaklaşık 1 haftadır . Alerji testi için çok küçük dendi . 2 haftadır mama dan başka bisey vermiyorum bebeği mamadan alerji olan varmıı ??
Agg0207 Ayazinannesiiii alerji için özel mama kullanıyorsan eger o alerji yapmaz canım . Ama normal bir mama kullanıyorsan o alerji yapablir benim kızım alerjik bir bebek normal mama kullanamıyoruz malesef alerji içinn olan mamaları kullanıyorm ve ozel bir mama oldugu için alerji yapmıyor
Ayazinannesiiii Agg0207 bu zamana kadar kullandığım mama 7. Ayımızda alerji yaptı artık alerji yapmayan bi mama alacam bakalım Allah hepimizin yavrusuna sağlık versin..