Ozge5555 Bebegim 10 ayina girecek 2 numara mama kullanıyoruz normalde ama esim 1 yas mamasi almis yedirsem sizce bi sknti yasarmiyiz
Serpiltoprak21 Ozge5555 onı bilmiorum ama geçen eczanaden alırken bir numarası kalmamış tı mamamnı oğlum dört aylık iki aldam olmazmı dedim çoçuğa ağır gelir dedi
TugbaEylul3261 Ozge5555 şimdi 1 kullanan bebeğe 2 vermek ayrı birşey sizinki 2 kullanıyormuş 1 vereceksiniz bu ağır gelmez ama belki yetersiz gelebilir.
Serpiltoprak21 Ozge5555 bilmiorum ama hiç mama ız yoktu sütüm de olmadığı içün çok aradım eczaneciler ağır gelir dedi verme bence