eceunverkanra ben gidiyorum. Memnunum. Ama o yüksek muayene ücretine değer mi bilmiyorum devlete gitme şansım olsa devlete giderdim aylarca sıra beklemyi gözüm yemedi. Bu arada devlete göre avantajı online destek veriyor. 1 ay boyunca online takip etti. Diyet açmaya başladık. Anne sütünü kestirmemesi, diyet açmaya erken başlamamız benim için iyydi. Bebek alerjeni anne sütünden alırsa anaflaksi riski yokmuş o yüzden ek gıda öncesi yenmeye çalışıyoruz bazı şeyleri. Verdiği probiyotik de çok pahalı ama işe yarıyor bence süreci hızlandıran bişey