Merhaba arkadaşlar 3 ay 8 günlük kızım var. Bunda 2 ay önce enfeksiyon geçirdik ve bir gün hastanede yattık o zaman hastane de değerleri karaciğer ast alt ggt yüksek çıkmıştı dr zamanla düzelir dedi fakat o zamandan bu zamana kadar 4 kez kontrol olduk ve birkaç dr a gittik karaciğer değerlerinde bir değişiklik yok özel ankaraya test bile gönderdik alfa testi o da temiz çıktı. Fakat hala düşüş yok bu durum hakkında tecrübesi olan ya da birşeyler bilen varsa yardımcı olabilir mi çok endişeleniyorum bir problemi var da biz mi bilemiyoruz diye 😔