Kızım 30 aylık. Maalesef ki kızıma ilk doğduğunda emzik vermediğim için 2.ayından sonra parmak emmeye başlafı o zamanlar bizede tatlı geliyordu emzik vermemenin böyle birşey doğuracağını bilseydim verirdim. Neyse 2 yaşına kadar kızım parmağını ne yaptıysak ne ettiysek emmenin önüne geçemedik. Tam 2 yaşında memeden ayırdım sonra birden bire gündüz parmak emmesi durdu tabi bu sevindiriciydi bizim için. Ama bu süreçte uykuya dalmadan önce ve hatta uykuda emmelere devam etti. Bu süreçte de kızım uykuya dalmadan önce vf hatta sıkıldığında bile yanıma gelip elini göğsüme koyuyor böyle baya baya mıncıklıyor. Günden güne sinirlerimi bozmaya başladı bu hareketi çünkü dışarda da yapmak istiyordu. Ne söylediysem ne yaptıysam bırakmıyor. İnanın artık kızıma kızar bağırır oldum. O kadar çok yoruldum ki ne yapacağımı artık bilmiyorum. Bu kötü alışkanlıklarını nasıl bıraktırıcam. Her yolu denedim eşimde bendr hiç tepki vermedik baktık olmadı, iyilikle söyledik olmadı, kızdık olmadı. Doktoruza danıştık eline birşeyler sarın, başka şeylere yönlendirin demişti ama ne yaptıysak olmuyor. Psikolojim bozuldu artık😔