Kızlar merhaba,
Post açmışdım hatırlayanlar varmı bilmiyorum kanamam var durmuyo diye. her çişten kalktığımda arkası kanlı bitiyodu. 2 farklı yerde ultroson çektirdim, 3 ayrı kadın doktoruna randevu alıp gitdim. ilaç iyne yazsalarda soğuk algınlı ve ya doğumdan sonra normaldir dedi hepsi. dün idrardan analiz testi yapdırdım. testimin sonucu böbrekle alakalı çıktı . böbrek taşım varmış ve böbrek kristalizasyonu yani kristallaşmam yüksekmiş . idrar yolunda haraket etdikce iltihab yaratmış. neticesinde sık sık çişe çıkma ve kanla bitme oluyormuş :/