nazlimom_ bir kaç damla sıkıp önce bir deliğe sağa sıktıysan hemen sağına çevir sonra soluna sık soluna çevir ve en son yüzüstü çevir kucağında başı hafif yere eğimli sırtını sıvazla canım çekmeye bile gerek kalmadığı oluyor az gelirse bir iki damlada daha kullanabilirsin fizyolojik su zararlı değil sadece tuzlu o yüzden boğazına gitmeden sağ sol çevir birde youtubdan erdal pazara bakabilirsin her konuda çok açıklayıcı videosu var benim doktorum kendisi