ecm_ata Merhaba anneler, oğlum 19 aylık. çocuğum geceleri durmadan ağlıyor. Ağrı kesici versem de aynı gaz ilacı versem de. Mama da veriyorum ama açlıktan da değil. Hasta da değil. Uykusuzluktan bayılmak üzereyim.. 2 yaş sendromu olabilir mi şimdiden?