Merhabalar hanımlar. Kızım 9 ay 5 günlük. Kalp hastası. 7 günlükken anjio 10 günlükken de açık kalp ameliyatı oldu. Bir buçuk ay hastanede kaldı. Her ay kontrollerimiz oluyor. Çocuğumun herşeyim farkında olduğunu hissediyorum. Muayeneleri artık onun için travma oluyor gibi. Sedyeye yatırır yatırmaz çok fena ağlamaya başlıyor doktorlar muayene de edemiyorlar. Evde sürekli konuşuyorum gideceğimiz zaman hastaneye söylüyorum anlatıyorum. Kardiyoloji muayenesinde ağlamaması gerekiyor değerleri daha da düzgün görüntüleyebilecek adına o yüzden mecbur telefondan video açıyorum oda sadece 1 dakika idare ediyor. İlerleyen zamanlarda hastane fobisi olacak ya da oldu bilmiyorum ama bu durumdan korkuyorum kızımın adına. Var mı dır öneriniz bana. Bu süreci nasıl regüle edebilirim fikirleriniz lazım bana. Teşekkürler şimdi den