Kızlar mrb ben cok kötü birsey yaptım ya oğlum daha 2 ay 15 günlük ve yüzünde sertleme oldugu iciin bebe vazalini sürüyorduk doktororumuz öyle dedi ama dün öglen sıralarıydı sürdüm ve genlde yüzüne onu sürdükden sonra temiz bir bezle mutlaka gözlerini silerim ama dün sag gözünü sildim solu silemedim misafir geldi kapı calınca unutum ve bebegim geceden beri gözünde capaklanma var pamuk la siliyorum ama uyuyup uyandıktan sonra bidaha oluyor ya sizce düzelirmi
Allah rızası icin bi akıl verin cok korkuyorum 🥺 🥺
Cidi bi göz zararı ola bilirmi nolur akıl verin gözündem kanlanma yok normal sedece capak veriyorum sizce saglık ocagına hötüreyimi en yakınbo suanda bana