Eliftznogr Dönem dönem iştahsızlık cok yasaniyor 1yas doneminde bizim de olmustu sonra gecti her dis cikarma doneminde istisnasiz yasadık. Su an 17aylık 16disi var dis donemi biraz gecince daha iyi oldu istahı. O donemlerde cok zorlamamaya, meyve, yogurt gibi seyler verebilirsiniz eger seviyorsa ben o sekilde besliyordum yeter ki bogazindan bir lokma girsin diye. Bir de blw denemistim o da ise yaramisti eger denemediyseniz tavsiye ederim