Arkadaşlar selam..Günlerdir post açıp sorular sordum , sonucu sizlere de yazmak istedim fikir olsun diye 🤷🏻♀️ Bebeğimin önce vücudunda kırmızı döküntüler oldu, süt ve süt ürünleri, yumurta, tahin, kuruyemiş, paketli gıda hepsini kestik. Kızarıklık geçti ama bu kez de yeşil köpüklü ishal başladı, hala alerji olduğunu düşündü doktorumuz 5-6 gün geçmezse haber verin dedi. Bir hafta sonunda tekrar söyledik geçmedi ishal diye, bu kez de gaita testi istedi. Gaitada rota, adonevirüs, redüktan madde, gizli kan hepsine bakıldı. Ve sonuç olarak PARAZİT çıktı 😔 doktorumuz havadan veya yerden kapmış olabileceğini söyledi… hijyene dikkat ediyorum, emziğini ve dişlikleri kaynatıyorum ama şunu belirtmeliyim ki her şeyi ama eline geçirdiği her şeyi ağzına sokuyor… Yani olacağı varmış bir şekilde oldu ama benzer problem yaşarsanız aklınızda bulunsun kızlar bizim gibi bir hafta boşuna çocuğunuzu bekletmeyin 😔 çok suçlu hissediyorum bu yüzden çok üzgünüm 😔😔😔 nidazol şurup kullanacağız inşallah işe yarar.