Merhaba anneler,
bebeğim 21 günlük. Günde bir kez ama yoğun miktarda kaka yapıyor. Sadece emiyor. Fakat ben kaynaklarda 4-5 kez yapması gerektiğini okuyorum. Çoğunlukla ıkınıyor ama yapamıyor. Bazen minik parçalar görüyorum bezinde. Sizce bu bir sorun mudur? Tam kabız diyemeyiz ama bir problem var mı? Benim bebeğim gibi olan var mı? Ne yapmalıyım? Şimdiden teşekkürler