MomQueen Kızlar 2 ay önce sezeryan oldum 6 haftalıkken kanamam kesilmişti sonrasında da adet olmuştum 1 hafta. Şimdi yine kan geldi adet değilim ameliyat olalı da çok oldu. Neyin nesi anlamadım şaşırdım sizde de böyle olan oldu mu
Mhshhs MomQueen canım bende hiç kan gelmedi desem yeridir açık renkte ve şu an 1ay oldu zaten akıntı yoktu tamamen kesildi kadın doğuma sor canım mutlaka