9 buçuk aylık bebeğim geceleri defalarca uyanıyor. Emiyor yatağa koyunca tekrar uyanıyor. Tekrar veriyorum bu sefer uyuyor ama 1 saat sonra tekrar kalkıyor. Bölük pörçük uyuyor hem kendi hem ben. Doymuyor mu sütüm mü yetmiyor aceba diyorum çünkü mama ve ek gıda reddide var. Dişde değil sıkıntısı biliyorum. Valla dayanacak gücüm kalmadı benim bu uykusuzluğa. Şuan sabahın 6 buçuğu aldım ayağıma sallıyorum uykusu var ama direniyor. Sabaha kadar piş piş sesinden zaten başım çatlıyor kafayı yemek üzereyim 🤦♀️😭