yedinmiannecim 14 ay var çocuklarımın arasında. İkincisi kaza oldu tabi istemedik ama iyiki oldu diyorum şimdi. Tekrar dört beş sene sonra çocuk doğurup süreci baştan yaşamak istemem. İkiz bebeğim varmış gibi ilgileniyorum. İkisiyle de ihtiyaçlarına göre oynuyorum. Hiç bir şeyi ihmal etmek istemiyorum. Kızım büyük yürüyor yiyor peşimden geliyor. Kucak istemez. Oğlum 2 buçuk aylık o da şimdilik zor bebek değil. İki sene sonra bende insan gibi uyurum bınun hayalini kuruyorum. Yaş aralığı arttıkça başa dönmek daha zor gelir diye düşünüyorum ben. Eğer oğlum kaza ile olmasaydı kızım 2 yaşındayken ikinciyi yapıp dükkanı kapatırdım :)