prensesannesiiiiiiiiii Bi arkadaşım söyledi fito cilde çok iyi geliyor puruzsuzlestiriyor canlı gösteriyormuş siz kullandınız mi yüzümun çene bölgesine bi süreyim dedim inanılmaz canlı gösterdi