Kızlar merhaba, bebisimizin yüzünde çok yoğun olamamak ile birlikte minik minik kızarık sivilce gibi şeyler çıktı henüz 18 günlüğüz. Ateşi vs. Yok birkaç kişi yüzünü opmekten olabileceğini söyledi hani kızamık belirtileri de yok ama bilemedim varmı karşılasan?