Kuzucuklar12 Berat_12 ben pişik kremini sürdüm brkletim taradım yikadim 2 sefer yaptım biseyi kalmadı birde duşta güzel durla canim
Sunashn500 Berat_12 benin bebeğimde de olmuştu kaşlarında bile vardı zeytinyağı sürdüm bi 2 dk bekledim yumuşatmasını sonra ters yöne doğrıu taradım saçını kaşlarına da ıslak mendili yıkadım zeytinyağı döktüm onu da ters yöne doğru sildim bitti gittiiiii
Merve Dmla75 10-15 dk beklese yeter. Tabi sonrasında duş aldırılmalı hemen. Şampuanı saçı ıslatmadan sürerseniz daha kolay arınır saçları yağdan