Merhaba tecrübeli anneler kızım 8 ay 4 günlük sadece mama ile besleniyor her gün sabit stabil saatleri var aynı saatlerde ağlayarak uyanıyor beslenip mamasını içip yani geriye uyuyor ama bu gece beslenmesinden vazgeçmiyor sürekli 2 saate bir uyanıyor hep böyle mi gidecek acaba hiç bırakmayacak mı 2 saate bir uyanmasını ya da böyle mi devam eder normalde de benim ilk çocuğum ilk tecrübelerim 🙏🏻