Ballibademin_21 Happymom ailesi size bir sorum var kız bebeğine hamile olunca belirtiler noluyo bir oğlum var ikincil kız olursa diye şimdiden bileyim dedim😂
_ulku_3558 Ballibademin_21 bir rivayete gore kap atislari 150 nin ustundeyse kiz altindaysa erkek oluyormus
Neslihan-55 Ballibademin_21 valla hiç doğru çıkmıyor mesela ye ekşiyi çıkar Ayşe’yi derler 😂 ben ağzıma tatli koyamadim tatlı bile yapamadım midem bulandı ama oğlum oldu 😂 tam 3 ay boyunca sürekli limon ve erik yedim 😂
Derinsu34 Ballibademin_21 çok saçma biliyorum ama etrafımda kimin kız çoçuğu olduysa hamilelik sürecinde bütün güzellikleri gitti. Bebek gibi yüzleri hafif lekelendi. Tabi sonrasın da geçiyor.
MaviPanterAnne Ballibademin_21 ben oğluma hamileyken yüzüme güzellik gelmişti ve karnım top gibiydi. Kızdada karım yaygın olır derler ama tabiki taktir Rabimin 🤲🥰
Ballibademin_21 _ulku_3558 evet onu duydum özlemlina öz diye bir fenomeni takip ediyorum hizli atıyorsa kalbi kızmiş ordan duydum
Ballibademin_21 Neslihan-55 kesinlikle bende hamileliğim boyunca turşu süs biber bol ekşili salata yedim sonuç nur topu gibi oğlum oldu😂
Ballibademin_21 Derinsu34 evet kız çocuğu anneyi cirkinlestirir diyolar.Cok istiyorum bı kızım olsun varsın ben cirkinleseyim o sağlıklı güzel dogsun 🤲
Baltopu Ballibademin_21 rabbim önce sağlık versin hayırlısını versin ama bende ikinciyi kız olsun isterim,erkeği tattık iki meyveyide tatmak nasip olur inşallah sizede banada 😂😍
Araz01 Ballibademin_21 ıstagramda bi sayfa var cinsiyet belirliyor herkes doğru çıktı diyor ne kadar doğru bilemem istersen bi bak cinsiyet hesaplama melek ti galiba yorumlara bakınca herkesinkini bilmiş🤭
KahveliVera Ballibademin_21 aşermelerim tam tuttu ekşi delisiydim kii hamileyken o kadar ekşi yemekten şuan midem hemen bozulabiliyor bozdum yani midemi sürekli kusma yoğun duygular off çok zorlayıcı idiii 50 kere normal doğururum ama bir kez hamileliği istemem