3 haftadır geçmek bilmeyen öksürük var boğazı kızarmıs doktor azitro verdi bı hafta kullandık geçmedi bugün tekrar götürdüm bı sıkıntı yok sogal şurup verebilirsin dedi prospan vermemde bı sıkıntı yokmuş ama doğal yollarla ne yapabilirim malum daha çok küçük