Mavi_deniz Kızlar ramazan başladı adet oldum. Dün bitti abdestimi aldım banyo yaptım. Sahur için kalktım tuvalete gittiğimde peçeteye leke şeklinde kan geldi. Tekrar abdestle banyo yapsam tutabilir miyim. Yoksa lekelenme geçsin diye mi beklemeliyim 🙄
Zeynep1903 Mavi_deniz canım 10 güne kadar normal kabul edılıyor 10 günden sonrası özür gecıyor o yuzden devam edıyor sayıldıgı ıcın tutmaman lazım
Tazzecikanneee Mavi_deniz o günü bitirmeniz lazım ondan sonra leke görmezseniz tekrar duş alabilirsiniz
Bsrln Zeynep1903 peki ben birsey sorabilir miyim bnm adetimde bugun bitti gusul alıp oruc tutmam lazkm ama esim nobette bebekle tekim yıkanamadım niyet etsem sabah esim gelince hemen gusul alsam olur mu acaba
Elfelf475 Zeynep1903 benim 10 günden sonda leke oldu ama tekrar abdest alacak mıydım onu bilmiyorum 🤔
Emeel Mavi_deniz ramazanda adet olunca borç olarak geçmiyo diye biliyorum sadece namazda oluyor. Yinede araştırın ama lekelenme olduysa tutmayın
Zeynep1903 Bsrln yani cünüp oldugunuz için olmaz csnım ezan okunmus oluyor çünki. Ama bebegın var sonucta bılerek yaptıgın bısey degıl tutarsın yerıne ınsallah 🥰
Elfelf475 Zeynep1903 ben de öyle hatırlıyordum ama yinede emin olmak istedim bugun orucum boşa gitmesin zaten emzirirken zor 😅
Zeynep1903 Elfelf475 yok yok merak etme Allah kabul etsın ınsallah kaç aylık bebiş ki oruc tutuyosun 🥰
Elfelf475 Zeynep1903 5,5 aylık ek gıda da günde bir tatlı kaşığı ancak alıyor hiçbir şeyin tadını bilmiyor ama su dışında hiç zorlanmadım çok şükür umarım tamamlarım bir ayı 😋