Kızlar bebeğim 11 aylık tam uyutuyorum yere koyuyorum yarim saat 10 dakka sonra ağlıyor beşikte rahat edemiyor diye beşiği kaldırdık yerde yatırmaya başladı bazen gece çok iyi uyuyor mesela dün iyi uyudu bi ara kalktı yine kalktı uyuttum ondan sonra uyanmadı uyudu yani nasıl bi çözüm üretebilirim aklın verin nolur ya