Arkadaslar malum ramazan ayındayız güzel bi geleneğimiz ona bir şey demiyorum ama bebeğim davul sesinden inanılmaz korkuyor ilk duyduğunda bana yapışıp tir tir titredi ve sonrasında ne yaptıysak uyutamadık. Yaptıgı şey sadece karsiya doğru bakıp duruyo salla salla gozlerini kirpmadan o şekilde kaskati duruyor ve bu durum bizi cok endişelendiriyor. Bu gece yine duydu ve yine aynisi oldu ama bu seferde kendini kitledi asla kucagimiza gelmek istemedi. Ama ağlamıyor da. Bildiğin kitliyor kendini hic boyle bi durumla karsilasmamistik cok endiselendik. Bu durumu yaşayan veya çözen var mi?