Benim bebeğim de kolik çok gazlı bir bebek, ilk sap simplex kullandım başlarda işe yaradı sonradan faydasını görmedim şimdi nurse harveyse geçtim.
mutlaka ağızdan gazını çıkartmalısın bazen geceleri bebiş uyuduktan sonra zor oluyor fakat ağızdan çıkarınca daha rahat uyuyor, ben en kolay ve faydalı yöntemide yüz üstü yatırmakta buldum beslendikten hemen sonra yüz üstü yatınca fazla yumuşak olmayan zemine kolaylıkla çıkarıyor 🙏🏼