Senaoz21 biz kullandık şurup denemez aslında yanı kıvam olarak süspansiyon değil sadece damla şeklinde vermiyorsun içinde enjektörü var önce günde 3 defa 2,5 ml verdim sonra bi ara 4 e çıkardım şimdi tekrar düşürdüm 3 e. 2.5 aylıkken gaz sorunumuz zirve yaptı en son bunu deneyeyim dedim dünya kadar gaz damlası denedik en son bununla rahatladık ama tek başına yeterli değil probiyotik mutlaka kullanın biogaia veya maflor plus ben maflor kullanıyorum. Onun dışında sıcak su torbası alın bebekler için olan sırtına poposuna tutun kontrollü olarak. Karın üstü yatırıp kuyruk sokumuna dairesel masajlar yapın. Şimdi 3,5 aylığız artık ayaklarını çırpıyo bedeni hareketli olduğu için kendi kendine çıkarıyor. Biz Baya rahatladık aguline nın içinde bi de nane yağı falan da var ferahlatıyor sanırım kızım enjektörden bi anda hüp diye kendi çekiyor ☺️