Kızlar bebeğim 3 ay 12 günlük doğduğundan beri emmeye düşkündü. Gelişimi çok hızlı oldu 4 kilo doğdu şuan 7900 oldu. Boyu 64 cm.bunları fikir vermesi için söylüyorum çünkü acaba hızlı büyüdüğü için mi acıkıyor diye düşünüyorum. Geceleri aslında ikinci ayın sonunda daha az kalkmalara başlamıştı. Max üç kere kalkardı. Ama üç aylık olduğundan beri 10 gündür aaat başı kalkıyor ve emmek istiyor. Başka türlü geri uyumuyor. Yalnız tiryakilikten mi diye düşündüğüm için kontrol ediyorum memeyi alınca hemen uyumuyor kana kana içiyor. Acıkmış gibi davranıyor. Eller gündü de sürekli ağzında ve dişleri çıkacak sanırım sürekli herşeyi ısırma istediği başladı. Sizce ne yapmalıyım? Diş gelirse gece beslemesini kesmek gerekiyormuş. Ama çocuk aç gibi. Bir yandan da uyanmadığı günler aç mı kalıyordu kalmaz diyorum. Dişten olabilir mi? Ya da 4. Ay atağına erken girmiş olabilir mi? Sizce direnip gece emmesini en fazla ikiye düşürsem olur mu 😓😓😓 lütfen böyle bebişi olanlar yardım etsin. Bir de bebeği böyle iştahlı olanlar lütfen 😓 işe başladım bir haftadır zombiye döndüm.