Bebeğimin reflüsü var. Doğduğunda çok fazla kusuyodu ağzından burnundan bi anda ve tıkanıyodu. Sabaha kadar uyumadığım günler vardı bir şey olcak diye.şuan o kadar yüksek seviyede değil ama bazen kusması artabiliyor. Uyurken kusup boğazına kaçıcak diye ödüm patlıyor. Doktorların tek önerisi sırt üstü yatırmak ama ben biraz paniğim. Uykularım kaçıyo artık. Şuan 4. ayına girmek üzere reflü yatağına yatırmıyorum artık çünkü küçük geliyo. Uykuda kusarsa zarar gelmemesi için neler önerirsiniz.